Sol : )

Idag har jag varit ute och ridit på min älskling : ) Grejen var bara den att jag hade chapsen på mig så jag kunde inte hoppa upp som vanligt. Så när vi skulle över en passage som han tagit förut men som de plogat upp dumma högar snö vid, så blev jag slutligen tvungen att hoppa av och leda honom. Sen hittade jag ingenting att hoppa upp på eller någon som kunde hjälpa mig upp, så jag gick ända bort till "mitt" hus innan jag hittade en brunn att hoppa upp från. Han var så söt och hjälpte mig upp när jag höll på att ramla ner över halsen på honom xD Sen gick vi tillbaka en bit och vände sen, bara för att jag ville få rida lite också, inte bara gå... Och så tyckte jag att han skulle få röra lite på fläsket så vi tog ett par galopper : ) Han är så sjukt duktig och lydig att jag blir alldeles till mig och vill bara pussa och krama sönder honom <3 om nom nom! : D
Sen stod vi i fållan efteråt och bara myste, och jag flätade manen och svansen på honom medan han stod och halvsov.

Igår fyllde lillebror 5 år, mormor och moster var här och vi åt lite tårta : ) Idag fyller även söt år, grattis till dig, om nom NOM!

Nu ska jag stänga ner : ) Saknar min fäsk också! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback