Skäms-tenta

Nu har jag skickat in hemtentan, med fem minuter tills deadline - särskilt för oss som vill ha överbetyg. Det som har tagit den största delen av min tid är verkligen att leta fakta och referenser, och som ska ha samma fakta på fler än ett ställe... Men det gick nog bra tillslut, har försökt att maxa tiden utan att låta bli att tänja på "fritiden". Det blev inklusive referenser en 10 sidor bullshit, men som jag hoppas var lagom för att få min 4 i slutbetyg.

Efter att ha jobbat så här hårt känner jag mig värd lite lunch, och sen får det bli lite arbete på KTC, typ träna på att dra upp medicin i sprutor. DAMN YOU BUBBLES!!! And damn you för-lite-vätska!!

Mm... hungrig. Skriver säkert nåt mer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback