Så göra vi när vi tvättar våra kläder...!

Jag har sagt det förut och kommer antagligen att säga det igen - Skarasjukan är ett tillstånd som kan komma i flera olika former. Den här gången kom den i form av att sjösätta idén om att ha en photoshoot med mangeln i tvättis. Först när vi såg den var det mest att vi ville ta en bild av den och visa upp vilket magnifikt exemplar vi har här! Men sen utvecklades den idén och tja... Nu sitter jag här i värsta sminkningen - som egentligen ska ha en isblå färg men jag hade ingen - och har varit nere och dels tvättat och dels lekt modell för en kväll med Ardente.
Och nästa gång är det hennes tur^^ Ska hitta en frän sminkning som hon kan tänka sig ha och så ska jag leka makeupartist på henne också^^ Hihii : D

Måste tvätta bort allt också, gaaah det är ju typ det tråkigaste. Ska bara ta en bild först på sminkningen - utan en mangel, och utan några sexuella inslag xD

Men först blir det en stor mugg limevatten och halv 8 hos mig! Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback