Nervöst Sammanbrott

Idag när vi har första rasten i föreläsningen om ögon - som var bra, men lite långrandig efter ett tag pga Skarasjukan - så brister Cecilia ur sig att "det var ju synd att du bokat tågbiljett redan eftersom föreläsningen på onsdag är inställd nu." WTF!? snackar du om!?
Kollade mailen och minsann, maria har ställt in lektionen, vilket innebär att hela onsdag förmiddag går åt till INGENTING. Den tiden hade jag kunnat vara hemma damnit! Gahhh morr.
Ringde SJ nyss och försökte få dem att förstå att jag verkligen vill hem imorrn kväll istället, men näe då måste man ha bokat flexibel biljett alternativt ha läkarintyg. Funderade en stund på att fejka ett intyg eller nåt, men kom fram till att så skicklig är jag inte.
Så nu sitter jag och sliter håret i ett nervöst sammanbrott.

Jag tänker att jag får helt enkelt lägga krut inför seminariet imorrn och sedan tänka att det blir sovmorgon på onsdag och så hinner jag packa allt då. Och så får jag faktiskt en kväll tillsammans med fäsk, henne har jag ju faktiskt saknat :)

EN bild har kommit upp på mig på fb från freakshow. En är fler än förra gången, men med tanke på att han tog typ 20 bilder på oss så tycker jag att en var lite väl snålt alltså, så jag har mailat och frågat om man kan få några fler^^

Diska, dammsuga och laga lite mat sen. Plugga. Ohh och ikväll blir det nytt halv 8 hos mig.

Drygt att jag måste gå in på ie för att blogga förresten, för på chrome så tar den bort mina enterslag och skriver ihop allt till en klump. Dumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback