Last one for today

Efter lunch hemma cyklade vi bort till KTC och övade på lite injektioner iv och sc, och sedan gick vi igenom med Kerstin vilka moment som ingick i förberedelse inför blodprovstagningen. Det hela var inte så svårt som jag hade befarat så det kanske är okej. Nu är det bara urinprovstagningen som vi har kvar att oroa oss över, den ska vi gå igenom imorrn, plus suturering.

När vi kände oss klara där gick vi och tog en tentafika, välbehövd. Orkade dock inte hela marängen, och ville inte ta med det som blev över. Sen givk vi på ICA och sen gick vi hem och slappade lite framför varsin laptop och jag läste lite i boken. I sommar kommer tredje boken. Det är liksom lite härligt att gå och sukta på fortsättningen i en serie.. : )
Ringde pappa och pratade lite med honom, saknar honom : (

Jag vill att hon ska ringa från kliniken och säga att jag får jobbet! Har inte fått svar på referensmailet än. Och så måste jag ringa A'n'T och fråga var min tid tog vägen?

Nu ska jag se ifall nästa avsnitt halv 8 hos mig har lagts upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback