Hemsida och gaaah! snö...

Idag har jag och Ardente varit ute på promenad borta i Skaraberg. Mysigt, men det blev lite kallt när jag envisades med mig själv genom att vara väderoptimist och hade dunväst på mig. Jag känner nog att jag fortfarande är lite kall inuti...

Igårkväll gjorde jag min del i Earth Hour och släckte ner det jag kunde utan att störa sambo, och tände värmeljus i mitt rum och började skriva på grejer till min hemsida, som nu har börjat ta form! : ) Länk finns i menyn till vänster! : )
Under påsklovet ska jag försöka ta lite bilder som jag kan lägga upp.

Jag är sugen på att tugga på något segt, eller lite krispigt. Men det fick bli en fruxoklubba. Inte alls lika stimulerande eller tillfredsställande.

Nu tror jag minsann att jag ska ta och kolla vidare på Hem till Midgård, tänkte försöka se klart allt tills jag ska åka hem, vilket enligt Ardente är "tyyyp" om två veckor ; ) : D
Räknar ner; Den här veckan är det ny kursstart, och i helgen åker jag ner till Göteborg och the Zone med Heléne. Helgen därefter kommer mamma och lillasyster, eventuellt gudmor : ) Och efter det är det bara en vecka i skolan och sen får jag åka hem! : D Och eftersom jag ska klara det praktiska provet så får jag åka hem på onsdagen och kan då gå på fyrspannsclinicen! : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback