:'(

Det blir inget jobb på Värmdö. En person från förra året hade ansökt, och hon hade minsann legitimation.
Jävla skit. Var fan ska man ta vägen? Jag hatar att söka jobb. Det är ju ingen som vill ha en, och det finns inget som jag vill ha. Antingen har man inte erfarenheten eller behörigheten.
Jag skulle nästan kunna ta vad fan som helst men det finns ju inte vad som helst!? Varför är det ingen annan klinik som hör av sig!? Så jääävla respektlöst.

Hoppet nu står till Roslagstull men det är ytterst tveksamt med tanke på hur trögt det gick på intervjun. Har sökt till Siggesta, och nån turistbussgrej nu... Herregud. HERREgud. Jag viiiill inte. Jag får hoppas på att få in en massa förfrågningar om att köra bröllop och sånt hela sommaren och dra in kosing. Gaaaah. Annars måste jag tigga hos moster ifall det finns några fler diarier att försöka tyda och dataföra.

Gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback