Drygt

Idag har vi haft kommunikationsuppgiften, vi har redovisat våra böcker och det gick bra. Det blev bra diskussioner, även om vi kom in på lite sidospår ibland..^^
Så det känns skönt att ha lagt bakom sig i alla fall : )

Efter lunch hemma så gick vi upp till KTC och övade på injektioner iv och sc, hästbandage, EKG på hund och på instrumenten. Jag fick damp och gjorde pingvindansen över de dumma sprutorna som det inte blev tillräckligt mkt läkemedel i när man hade stått och knackat bubblor i en halvtimme... Men sen kändes det lite bättre och vi ska öva vidare. Vi fick dock höra att det är fler grejer än vad vi fått höra från början, som ska vara med på examinationen, nämligen urinprovstagning och förberedelse för blodprovstagning. Knasigt. Jaja, det har vi nästa vecka och det blir väl bara till att öva och öva och öva tills det sitter. Vill verkligen bara klara den här så att man kan få godkänt i kursen och åka hem och sommarjobba.

Vi tog en sväng förbi leksaksaffären innan vi gick till ICA och sen hem. Jag har satt fast ormboet i hallen och vardagsrummet nu, mohahaha! Får lepra på sånt. Är alldeles för släkt med min mor, hehe.

En annan sak som är dryg - jag måste gå in på ie för att blogga, för när jag bloggar i chrome så försvinner alla enterslag jag gör : / Dumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback