BBQ

Igår gjorde vi stan en vända till - jag prövade en dress på Shock som jag vill ha, men tyvärr alldeles för dyr just nu, kanske i framtiden.. <3

Sen åkte vi och handlade inför grillfesten som ägde rum vid en sjö bortåt Östra Sjukhuset nånstans. Kan inte Göteborgsförorten.. xD Spelar ingen roll, det var väldigt mysigt och trevligt och roligt. Vi badade i sjön där det tydligen fanns blodiglar vilket gjorde mig paranoid och tyckte mig känna saker på fötterna och benen mest hela tiden .______. Pontus hade med sig sin dykarväst som han skulle sälja för sommaren och tog den på en sista farewell-tour så vi fick pröva att andas under vattnet - awesome! Sen körde jag en Darth Vader imitation över vattnet^^ Hihi funni..

När det blev kallt och myggigt drog vi hem till Nicke där vi fortsatte festa och sen sov vi kvar hos Nicke då sista bussen hade lyckats gå.. Han var asgullig och lagade mat åt alla oss tjejer som var kvar : P
Festen fortsatte i mina drömmar, den var jäääävligt nice, men jag tänker inte säga vad det var för då kommer den inte slå in^^

När klockan var nio gick vi upp och drog tillbaka till Heléne. Nu har vi ätit jordgubbsfrukost, taggar till till Bandit Festivalradio, ska duscha och plocka ihop oss och försöka vara på plats runt 13.

Så ha det gött era små feskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback