Fredag = Måndag

Det känns lite drygt att när andras vecka tar slut så har min precis börjat. Dock har jag pratat med Lena nu om att försöka lägga om så jag får nästa helg ledig. Jag får väl prata med henne mer när hon försökt lösa det så att jag kan få resten av helgerna som helger också, som alla andra (som inte har semester helt och hållet förstås).

Det regnade imorse och förmiddags och jag var tvungen att fylla på vatten i alla hagar, släpa fram och tillbaka på den där jävla slangen, och trycket är så dåligt att det tar jättelång tid om man ska stå och passa på varje, men de hinner fyllas upp om man går till stallet och tillbaka.. Pest eller kolera helt enkelt.

Stalltjänst och målat har den här dagen gått ut på. Slappt och skönt, men jag har varit riktigt seg. Jag känner inte att jag suger åt mig någon positiv energi. Det spelar ingen roll om jag sover och är fysiskt utvilad - jag behöver verkligen en mental semester, vilket jag inte kommer få innan skolan börjar igen. Åhhh morr.

Bytte till kigurumin, läste två kapitel Grottbjörnens folk, värmde lite paj och har nu sett halv 8 hos mig. Nu ska jag lyssna lite på Kerli, eventuellt se wannabe Stadskampen innan det är Nile City om en timme, sedan kvällsfodra och sedan sova.

Här är min mat för veckan!

 Broccoli, champinjon och ostpaj

  Pizzabullar med tomatsås, ost, champinjoner, ananas och oregano

  Amerikanska pannkakor - serveras såklart med sirap : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback