Equus

Sitter och försöker titta på filmen Equus på YouTube, men det går sådär... Den laggar som fan, så jag kan inte bestämma mig för om jag ska se vidare eller om jag ska skita i det och hyra den istället.

Hittills är den bra, jag är jättesugen på att se den på West End med Daniel Radcliffe, men jag är för sent ute med tre år. Jag tror liksom inte att det hade gått att fixa för tre år sen ändå, men jag önskar att han kanske skulle kunna tänka sig att göra den igen någon gång.. :P Då tänker jag gå och se den :)

Nu börjar det bli sent, ska nog gå och lägga mig. Kanske tar New Moon med mig i sängen och tittar på, får se..

Puss och Kram Cykelram, sussa så sött



Beautiful Daniel Radcliffe as Alan Strang in "Equus"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback