Körd

Fullständigt körd. Så tänkte jag om mig själv när jag tog cykeln och trampade bort till Sandra för att dra ut på en joggingtur, när det är fullkomligt kolsvart och regnar ute. Men det blev faktiskt uppehåll under tiden vi sprang vilket var skönt. Jag är ändå glad att vi kom ut. Sen gjorde vi även lite utfall runt Petersburgsstugan, OCH gjorde lite fällkniven. Maj Gad vad jag inte har några magmuskler när det väl kommer till kritan. Inte bra. Måste rättas till omedelbums!

Imorse när vi kom till skolan kl 8 istället för 9 som i vanliga fall, upptäckte Barbro att schemat inte hade ändrats efter ett beslut som tagits för flera veckor sedan (??) så där rök en timmes extra sömn på morgonen. AHH bajs.

Eftermiddagen spenderades i biblioteket med Ardente, pluggade inför PBL imorrn och inför tentan. Har gjort jättefina papper om Cirkulationsapparaten^^

Jaha, och nu då? Ska kolla klart halv 8 hos mig, dricka min varma choklad och äta mina leverpastej-med-gurka-smörgåsar :) Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback