Inte skiiiita i en telefon...

(...du kan tjäna pengar på -mobilpengar.se, höres på radioreklam)

Idag hann vi med 6 timmars föreläsning på 2.5 timmar. Det är inte illa bajsat?
Sen satt jag, Sandra och Ardente hemma hos mig och pluggade vidare på muskler och osteologi. Imorrn är det dissektion av muskler i benen, därav måste förberedande plugg av dessa göras nu ikväll.. Rätt okej, men vissa termer och förklaringar är lite svårförstådda, men jag antar att det klarnar när man fått höra det mer detaljerat.

Mm... middag var det ja... Jag gjorde en nasi goreng idag till lunch :) får bli lunch imorrn också, men vad ska man äta ikväll? Hmm... Detta eviga "vad blir det för mat..?"
Tänk om man hade en personlig kock? Awesome^^ Och så kunde man laga mat själv när man hade inspiration! :D

Jaja... Har i alla fall tagit mig till att köpa Alice <3 Mums :) För dig som inte vet vad det är, det är inte någon pixievampyr som kan se in i framtiden, eller någon brud som jagar en kanin, eller på något sätt en person av kött och blod. Det är en svensk äppelsort, som är min favorit :)

Vill att mina stövlar ska komma på posten... Och min Sweden Rock Magazine har inte heller kommit fast jag skickade efter den för flera veckor sen. Dåligt.

Nu blir det lite musik och utgrävning i kyl och frys efter middag.

PussOchKram Cykelram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback