Grundläggande patologi

Jag började morgonen med att väckas av att det ringer på dörren. I min frustration över att helvetes jävla skit jag har inte ställt larmet, så öppnar jag dörren halvt iförd min morgonrock och på ett allmänt otrevligt sätt säger till Ardente att jag kommer snart... Hoppade i kläderna och tog med mig två kiwisar och en sked för frukost på rasten. För övrigt regnade det ute så jag fick tillfälle att ha mitt nya fina paraply^^ som var trasigt (!!!) men vi bytte det efter skolan... :p

Idag var det en gästföreläsare, en leg. veterinär som föreläste lite allmänt om patologi. Och jag är övertygad om att hon är en bra veterinär, men hon läste innantill, och hon hade inga snaskiga sårbilder... :p
Personligen tyckte jag väl att det var okej, but that's as far as I'll go.

Efter lektionen satte vi oss i bibblan och gjorde PBL. Jag behöver lite mer om dräntagningen och hantering av skadat djur vs. djurägaren. Men Sandra hade skrivit om det så jag får be henne om hjälp imorrn.
Nu blir det mer musica för mina sublimeringsproblem och börja fundera över middag samt renskriva föreläsningsanteckningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback