VC/AB/PC

Har fått tid på vårdcentralen om en timme, så jag har ätit frukost och duschat. Än har jag inte kännt av någon feber så jag håller mig ifrån att ta en burana så kan jag ta en innan tentan bara istället.
Nu gäller det att jag kan övertyga dem om att jag måste få ab/pc, om de inte är sådana som är snälla med att dela ut det. Jag tänker mig att jag får slå på ett otroligt skräckinjagande ansiktsuttryck som säger "Ge mig medicin, annars förhäxar jag hela din familj". Haha... Kan det hjälpa tro?
Sen gäller det som sagt att man får vara i solen när man äter den. Gahh.. Fördelen här är dock, att eftersom jag har (har) feber så får jag inte ta vaccinet, dvs jag slipper bli stucken! : D yay! Och det innebär att jag slipper må illa av den igen. Plus att det pc jag tog sist mot streptococcer mådde jag illa av om jag inte åt samtidigt. Så vi får se hur det här blir.

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback