Träning och Jobb

Har jobbat i stan hela veckan, och i stallet nästan varje dag i två veckor. Känner mig superduktig. Min lilla häst är också duktig, men jag förstår ändå inte riktigt hur han ska orka mig och Sandra.. Jag har ju bara kört själv, förutom igår och iförrigår då jag har haft Ronica eller en torvbal med på vagnen. Så länge han inte dör så är jag tacksam, har inte några förväntningar när det gäller min prestation, har bara förväntningar på att det ska bli en rolig och trevlig helg, hur det än går. Hoppas på bra väder.
Så nu är det bara packning och sista finishen som gäller. Kan ändå inte låta bli att vara nervös...

Idag har jag gjort 2 år på jobbet, så bara ett par dagar till nästa vecka så är jag klar sen. Sen ska jag söka nytt jobb. Förhoppningsvis på nån djuraffär eller dylikt.

Näe nu är jag på väg att kolla tv, duscha och packa lite. Kanske åker till min giz men det blir så himla sent...

Puss och kram

Flyleaf - Sorrow

Sometimes life seems too quiet
Into paralyzing silence
Like the moonless dark
Meant to make me strong

Familiar breath of my old lies
Changed the colour in my eyes
Soon he will perforate the fabric of the peaceful by and by

Sorrow lasts through this night
I'll take this peace of you
And hold for all eternity
For just one second I felt whole
As you flew right through me

Left alone with only reflections of the memory
To face the ugly girl
That's smothering me
Sitting closer than my pain
He knew each tear before it came
Soon he will perforate the fabric of the peaceful by and by

Sorrow lasts through this night
I'll take this peace of you
And hold for all eternity
For just one second I felt whole
As you flew right through me

And we kiss each other one more time
And sing this lie that's halfway mine
The sword is slicing through the question
So I won't be fooled by his angel light

Sorrow lasts through this night
I'll take this peace of you
And hold for all eternity
For just one second I felt whole
As you flew right through me
And up into the stars

Joy will come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback