Gräsligt

Jag jobbar dagarna i ända, och när jag inte jobbar är jag i stallet. Eller sover. Så när jag kommer hem orkar jag sällan göra nåt speciellt, särskilt inte när det är en sån jävla röra som nu. Det var samma sak när snickaren var här, men nu är det ändå snäppet värre.
 
Men nu är det Kristi Flygare! Så nu tar jag tag i att klippa gräset. Det är fanimej precis en halv centimeter ifrån att vara tvungen att slå skiten med lie istället för att gräsklipparen annars tuggar fast - vilket den har varit nära att göra ett par gånger. Nu står den stilla och jobbet är halvvägs. Men den fick soppatorsk, så jag måste iväg med reservdunken. Tänkte även finna lite detaljer hit hem. Ett par mojjar så man kan hålla fönstrena öppna utan att de slår när det blåser, nån glasflaska att fylla med rabarbersaft och en flaskborste att diska ur de två vi redan har... :P
 
Ha en bra dag där ute allihop, snart kommer bilder på våra fina nytapetserade rum - gästrummet är klart, förhoppningsvis är allt färdigt på måndag! Sen är det golvläggning och golvlister kvar :)
 
Piss och puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback