Bilder

När jag läser andras bloggar tycker jag att det är roligt att de oftast har bilder i varje inlägg och inte så mycket text varje gång. Själv tenderar jag skriva mycket och visa få bilder. Det har mest att göra med att det är så omständigt för mig att lägga upp bilder.
 
Men jag ska banne mig skärpa till mig! Här kommer lite smakprov från vad vi har gjort i huset i helgen. Slitit ner tapet, lagt golv i ett sovrum, målat taklister samt förberett murstocken för att putsas upp och målas om.
 
 
Tapetrester och slitet hörn i putsen på spisen
 
 
Här ska det putsas upp och målas vitt istället för fuktskadade fula tapeter i lager-på-lager
 
 
Laddade förstås upp bilden när Kimmy blev suddig. Golvläggning gästrum :)
 
 
Tapeten nedsliten från hela vardagsrummet, bara bakom elementen och på altandörren kvar.. :P
 
Så, nu fick ni en liten fotoupdate! Håll tillgodo, fler kommer säkert inom kort. Har dock jour 11-21 må-to så inte säkert jag hinner göra så mycket den här veckan innan helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback