Gräsänka

I helgen är karln min på Kendotävling i Malmö. Så vad blir resultatet av det?
 
EN STOR GODISPÅSE!! :D
 
Ja jag är knasig.
 
Ikväll blir det Let's Dance och Welcome to Sweden. Imorgon ska jag jobba på smådjur mellan 11-15. Sen ska jag nog dels till stallet och dels fixa lite jord och blommor och fixa lite fint med blommor ute. Har fått lite fröer till basilika, purjo, gul lök, sallad och morötter, dessa ska jag försöka plantera :)
 
Sen ska jag nog försöka röja lite i sovrummet och hålla tummarna för att snickaren kommer till nästa vecka. Han skulle ju ha kommit i tisdags (egentligen ännu tidigare) men hade nu fått ryggskott. Ah men kul, tack. Jaja.
 
Lägger upp nån bild imorrn av det jag förhoppningsvis lyckas plantera :) Trevlig helg alle man!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback