Tre intensiva veckor

Imorgon börjar helvetesveckan med redovisningar av alla examensarbeten, och etikdag i Uppsala!
 
Igår och idag har jag och Madde varit ute och ridit. Det märks att vi inte varit ute på länge och att de börjat få gå på gräs, för de är alldeles slöa och sega. Idag upptäckte jag ett hack back på utsidan av samma hov som strålbölden var på. Det ser ut att vara bara i glasyrlagret, så jag tror inte att det är något farligt egentligen, men oh så onödigt. Fick numret till hovis idag så jag måste ringa och bestämma någon dag som han kan komma och verka och kolla på det.
 
Som sagt, helvetesveckan imorrn. Måste kolla en buss, för jag tänkte åka dit tidigare och försöka hitta de allra sista källorna. Har kollat upp en som jag hoppas kunna använda, men sen måste jag kolla lite böcker... Blää. Vi börjar 08:50 och går ända tills 17:00. Fy. Faan.
 
Hoppas ni får en bättre vecka än vad jag kommer få. Å andra sidan, det kommer vara rätt slappt ända tills fredag då jag ska opponera och redovisa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback