Helvetesveckan - dag 1

Jag har överlevt första dagen! Gick upp kl. 6 imorse och åkte till skolan där jag plockade ut de sista referenserna. Ska stoppa in dem om jag får låna älsklings dator en liten sekund... Sen ska det skickas till min handledare via Urkund och sen känner jag mig klar med det skriftliga. Eller tja, min opponent hade visst lite grejer också, ska se vad det var kanske. Eller vill jag det? Inte säker på att jag vill. Men det är säkert bra...
 
Har plöjt mig igenom min respondents arbete nu också, trots att jag är helt jävla slut i rutan. Kimmy hade tydligen ingen lust att låta mig göra min presentation på hans dator längre heller, så han ska fixa powerpoint på min dator. Men jag tycker att han kan göra något annat en stund, eller åtminstonde ta min dator så jag bara för göra klart skiten...
 
Nu är jag bajstrött. Måste göra kväll och ta fram det jag måste ha imorrn kväll när jag ska sova i Skara. Jag har heller ingen matlåda tills imorrn så det borde jag fixa. Och ingen frukost finns det. ÅHHH jävla röv.

Trött och skitirriterad. Låt mig vara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback