Helvetesveckan är nu till ända!

Idag har jag opponerat och presenterat. Jag var faktiskt riktigt nervös, brukar inte vara det. Fick stå på stora scenen i aulan med en tavla av Pet(t)er Hernquist som stirrade på mig under tiden. Ignorerade honom. Men jag känner nu att jo men det gick väl bra även om jag kanske inte riktigt var så rolig att lyssna på som jag "brukar" känna att jag kan vara. Men nu är det i varje fall över, jag höll på i 16 minuter och förde en kortare diskussion efteråt. Nu är det bara ett par få små grejer som ska fixas i den skriftliga rapporten och sen skicka till Urkund. Sen är det fanimej förbi!
 
Solen skiner och det är varmt och skönt ute! Kände när vi gick från skolan att situationen krävde ett besök på systemet. Har bara köpt två flaskor cider, men det kändes rätt med något kallt för att fira lite! Blidde även en glass och en påse naturgodis på affären. Så nu ska jag bara slappna av och andas ut innan jag tar tag i det skriftliga och därefter kan lämna skiten bakom mig!
 
Fick tag i hovslagaren också så han ska komma ut på onsdag eftermiddag och fixa Kurts fötter. Sköönt.
 
Men hörrni, nu får ni ha en fantastisk helg! Jag är inte avundsjuk på er som ska redovisa på måndag. Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback