Dan före dagen D

Imorgon ska jag presentera mitt examensarbete. Har gjort min powerpoint och fått ta bort lite slides efter att ha övat och pratat i 25 minuter. Visserligen ganska långsamt och flummigt för mig själv, men ändå.
 
Fick ett mail från programmets kursansvarige att folk från P4 Skaraborg och SkLT och tänker intervjua lite studenter. Gaah! Hoppas att de antingen inte ser mitt, eller att jag gör ett helt awesome framträdande, som de ser xD
 
Det har varit alldeles varmt och soligt! Imorgon tror jag att det ska bli ännu varmare. Var ute och gick en stund förut, det var riktigt varmt med mjukisbrallor och linne. Men kände av min skitdåliga kondition, vilken jag ska börja jobba på igen så fort jag hinner. Typ efter helgen, eftersom att jag kommer vara i princip klar nu efter presentation och opponering! Yay! :D Sen måste jag städa upp i lägenheten också, det är lite bombnedslag.
 
Sen börjar sista kursen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback