Bröllopstankar

Hallå där ute i etern! Nu har jag länkat till denna blogg via BT för att se ifall någon kikar in. Tanken är att kanske kunna få lite tips och idéer från andra i samma sits, eller för att sprida inspiration till de som sitter blanka i huvudet!
 
För dig som kommer hit via BT och inte vet vem jag är kan jag väl presentera mig lite då ^^
 
Jag är 22 år gammal än så länge, och uppväxt i huvudstadens skärgård. Vi förlovade oss 121212 och gifter oss i slutet av september i år 2013. Vi bor i Skövde där vi båda för tillfället är studerande. 31/5 tar jag dock min examen från djursjukskötarprogrammet på SLU i Skara, och kommer därefter att börja jobba direkt med det. Kommer att jobba främst med smådjur, men är lika intresserad av hästar.
I lördags bokade vi helt spontant bröllopsresa till Nya Zeeland i två veckor runt jul. Hur coolt är inte det? För den som inte vet finns det drakar där ^^, Förra helgen och igår frågade vi de två som vi önskat ha som dubbla toastmasters och de har svarat ja på det. Nu när jag har skrivit klart det mesta av mitt examensarbete så kan jag börja fokusera på annat som är lite roligare - nämligen att pyssla ihop lite inbjudningskort! Så idag har jag skrivit ihop text på datorn och testat att skriva ut för att se hur det blir på pappret. Perfekt! Har bett mamma kolla in texten så ska jag skriva ut och pyssla med det någon dag. Det får jag helt enkelt skriva mer om i ett senare inlägg.
 
På den här bloggen skriver jag i övrigt om allt mellan himmel och helvete, och eftersom att jag inte har särskilt många läsare så brukar jag skriva precis vad jag tycker. Ibland kan jag vara ganska aggressiv i mina inlägg, men då har jag bannemej en bra anledning.
Vill man inte läsa om allt jag skriver om min häst, mitt plugg eller annat som händer - då klickar man på kategorin Bröllop i menyn till vänster, så ska jag se till att bara hålla mig till att skriva om saker som rör bröllopet under den katergorin.
 
Känn dig välkommen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback