Awkward feeling

Usch, jag gillar inte när man har en känsla av obehag över att man har gjort något som man kanske inte borde ha gjort >.< Något som man senare kanske inte vill stå för. Bajs också. Hoppas det bara glöms bort och försvinner ut i rymden...
 
En annan underlig känsla är på grund av det faktum att detta är den allra allra sista måndagen innan examen. Helt sjuuukt! Sen är det ju ut och jobba som gäller. Det man inväntar sen är väl i princip bara pensionen, eller? Det är väl vad Hanna brukar säga. Ohhh Hanna min panna <3 Jag kom på nu att jag drömde att jag fått brev av henne! Fy vad besviken jag blev nu när jag insåg att det har jag inte alls det :(
 
Näe, ha en bra vecka på er, snart äre sommar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback