Scar tissue

Wear your memory like a stain
Can't erase or numb the pain
Here to stay with me forever
 
Nu har jag kommit tillbaka hem igen efter att ha spenderat lördag-måndag i Trollhättan, och sen måndag-onsdag i Stockholm. Igår var jag förbi på Södertörn och intervjuade hovslagarna - tack snälla för att ni ställde upp! Hälsade på folket där, trevligt att se dem igen. Blev himla sugen på att börja jobba där faktiskt, särskilt som de planerar att öka ut nu när Evidensia köpt upp dem också :) Bara hoppas att vid det laget jag kommer dit så är tiden för YES över ;)
 
Har haft stalltjänst idag, och det var najs att se att mycket av isgatan smält bort. Självklart alldeles för mycket kvar för att det ska kännas bra att rida ut utan att behöva halka omkring, men det känns som att det är på väg.
 
Imorgon blir det nog tvunget att åka till Skara och låna om anatomiboken på bibblan och gå på hm och fixa det jag glömde sist. Hem igen och skriva ihop anatomidelen lite snyggare, och kanske börja försöka skriva ihop något om fång. Hög tid att få till en ordentlig text!
 
Nu ska jag lyssna på lite youtubemusik! Om en halvtimme åker älskling till jobbet, han hoppar in och gör lite stängningar fram till midnatt. Skönt att få hem honom igen så jag slipper sova själv :) Har sovit med mamma två nätter, mysigt faktiskt! Men jag vill ju inte direkt skeda med henne x3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback