Myrornas krig

Jag tog just av mig hållningsvästen efter drygt 15 minuter, och det liksom sticker i ryggen och lite ut i vänsterarmen. Var det någon som sa massage? Tack!
 
Tror att det fortfarande är lite för tidigt för att ta någon uppföljande bild, men jag kan känna att jag sträcker mer på ryggen nu än tidigare. Det syns inte jättemycket på axlarna, men jag märker att jag blir längre av att jag bär upp ryggen lite rakare. Alltid trevligt att känna att man gör framsteg :) Det kommer nog att vara alldeles lagom att hålla på så här hela sommaren fram till bröllopet, jag VÄGRAR gå som ett benrangel. På tal om benrangel bör jag nog starta upp ViktJägarna som är Viktväktarnas motsatsklubb. Nu har jag fått kommentarer från flera håll att jag blivit smal, och jag kan se det själv i ansiktet också. Nepp! Dags att gå tillbaka upp 5 kg!
 
Idag var jag på skolan och lämnade tillbaka en bok och kollade igenom lite andra anatomiböcker. Sen lånade jag faktiskt en bok "Handbook of farriery" tror jag den heter. Den hade den bäst förklarande texten ever! Så efter att ha grovt översatt texten från den första anatomiboken så kan jag ta och läsa igenom den här och skriva utifrån den, för här har jag äntligen börjat förstå! Alldeles perfekt! Sen tror jag den kommer vara en bra backup också inför att skriva om olika behandlingar och hjälpskoningar/verkningar vid sjukdomstillstånd osv. Tummen upp!
 
Efter Skara hittade jag in på Commercen och köpte silikoninlägg till bh:n som jag ska ha under klänningen, och lite smycken på Glitter, på 70% rea. Awesome! När min beställning från Tribe dyker upp så ska jag lägga upp lite bilder på vad jag köpt så ni får se :)
 
Nu håller jag och Kimmy på att försöka installera Rosa Pantern - Resa på egen risk. Det går sådär eftersom att det är ett 16-bitspel för Windows 3.1 och Windows 95, och jag har Windows 7 som är 64-bit. När jag nu dessutom "bara" har Windows 7 Home Premium så kan jag inte enkelt ladda ner XP Mode, utan då måste man hacka sig runt det på något sätt... Herregud så oteknisk jag är. Jag vill bara få spela mitt gamla spel! Jag trodde tekniken trots allt hade kommit lite längre än att man måste installera program för att spela en skiva. Så jävla onödigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback