Marsbarn

Igår fyllde även Madde år, 22 hela solsnurr blev det! xD Jag tog mig till Hööks och det blidde ett presentkort, men även två nya hönät och en ryktborste till hästen min pålle. Min rykthink ekar ju typ... Har inte så mycket grejer, men samtidigt så behövs det inte heller. Men nu till våren när vinterpälsen börjar ryka så kan det ju vara lite trevligt att kunna rykta upp pälsen så den blänker ;)
 
Ikväll blir det vindruvor, ost och kex med de tre M:en i Skara och sen ska jag sova där, för på onsdag ska vi upp tidigt och ha hästövning.
 
Oj hoppsan! Nu var det plötsligt fyra stycken japanska lolitas på nyhetsmorgon. Herregud vad lustigt. Särskilt när det är riktigt unga tjejer som inte är helt säkra på vad de pratar om, vad det är de står för och hur man pratar i tv. Knasbollar. Jag ska inte säga något eftersom jag inte tillhör lolitastilen. Jag drar mer åt goth/industrial när jag lägger manken till, men jag engagerar mig inte varje dag i hur jag klär mig, sminkar mig, osv. Så jag vet inte, jag räknas väl inte längre till någon särskilt genre. Men OJ vad jag brydde mig. Ni också förstår jag.
 
Happ, hepp. Fick gå upp tidigare idag för att skriva ner svaren på frågorna till fallet eftersom jag inte hann klart med det igår kväll innan jag behövde gå och lägga mig. Nu måste jag packa lite grejer till ikväll och imorgon och sen drar jag till skolan!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback