Tjolahopp

Idag har varit en ganska bra dag, det var lite informationslunch om insulinpennor och kaninvaccin.
 
ÅHHH Makalös marängtårta, hur god lät inte den? Halv 8 hos mig, måste kolla upp det! http://www.recept.nu/roine___umea/efterratter_och_godis/agg_och_mejeri/makalos_marangtarta/
 
Alltså. Jag hade en idé om vad jag ville skriva, men jag kommer inte på något, känner mig riktigt tråkig. Jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll, jag har varit riktigt trött. Meeeen vad skulle jag säga? JO!
 
Förra året var jag på Junibacken med familjen. Där köpte jag två små burkar, en liten bankkortsstor ungefär, kanske  två cm djup, med vitt lock och med Filifjonkan på. Den andra var lite djupare, men kanske 3x3 cm, med ett turkost lock med Mumin på. Filifjonkanburken är perfekt att ha tamponger i, men har inte hittat någonting att ha Muminburken till - förrän nu! Den har fått följa med till jobbet, så jag har någonting att lägga mina smycken och piercings i! Perfekt! Jag har ju ett par stycken... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback