Men klibba lagom

Det känns att det är åska i luften. Yr och SMHI säger att det ska åska ikväll, men just nu åskar det över Stockholm. Det är kvavt och äckligt. Jag trodde att jag hade öppnat balkongdörren men det hade jag tydligen inte gjort.
 
Vad ska man hitta på idag då? Förbereda sig inför imorgon, fixa matlåda, duscha... Städa lite. Har plockat fram namnbricka, stämpel, pennor, nyckelband, inneskor och vattenflaska. Något annat jag borde ha med? Lilla svarta boken! Måste ju ha anteckningar för rutiner på lab och sånt...
 
Nu ska vi se, nu blev jag lite förvirrad. Oh! Jag måste köpa ett limstift. Och väldigt många frimärken! .__. Jag har typ fyra, så det blir till att komplettera med ett par till... Sen kan jag lägga inbjudningarna på lådan! :D Vilket även påminner mig om att jag måste be om adressen till en gäst som inte bodde någonstans när jag frågade sist.. xD
Om jag ska ut måste jag nog klä på mig också. Fast jag känner för att vara en ko eller nåt, så kanske blir en kigurumi istället. ^^
 
Det är lite drygt att älsklingen måste sova när jag vill göra saker som låter... Men det är klart att han ska få sova, så jag ger mig helt enkelt ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback