Lotta på Liseberg!

Det är Panetoz på Liseberg med Lottapotta! Nu är det sommar! :D Och sommarjobb >.< Blir inte mycket ledigt i sommar, men det får vi lösa till nästa sommar istället. Då vet jag att jag kommer vara slut in the rut.
 
Nu när reklamen kommer ska jag hämta lite papper och penna och göra iordning en ful almanacka att sätta upp nånstans. Jag vill ha lite översikt vilka dagar och tider jag jobbar och på vilken avdelning, och vad jag ska göra de dagar jag är ledig. Typ tandreglering, hästgrejer, västkust, östkust osv...
 
:O JUSTEEEEE!!! Jag har fortfarande inte fått nått mail med betyg på mitt exjobb!! Handledaren till en i min klass hade tydligen inte gjort nånting, så kom klasskompis kommer bli examinerad av en annan. Och det här fick hon reda på efter att ha mailat och frågat. Men hallå!? Jag såg för en timme sen att kursansvarig mailat i förmiddags och frågat efter svenska och engelska titlar för att kunna registrera betygen i Ladok. Men jag har redan döpt mitt i både Sv och Eng, och det är inget resultat registrerat i Ladok. Jävla piss.
Så jag mailade och frågade vart fan mitt betyg är, får direkt ett autosvar att människan är på semester. ?? Min klasskompis säger att hon kommer fixa med våra betyg ändå, men vafan. Man kanske kan meddela direkt om man vet att man inte fått nåt svar från examinatorn? Så jävla dåligt.
 
Grejen är bara att vi inte har samma examinator, så vart mitt betyg är fattar jag verkligen inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback