Hästarnas Dal

Häromdagen var jag uppe på vinden och hämtade ner en bok - Hästarnas dal. Jag läste första boken, Grottbjörnens folk, sommaren för två år sen, så det är kanske dags att fortsätta nu? Men de har liksom legat undanstoppade så jag har inte kunnat komma åt dem. Idag jobbar jag kvällspasset igen, men sen är jag och älskling lediga i en vecka, yay! :D Då kommer en bok väl till pass att kunna ligga och bara slappa!
 
Innan jobbet måste jag dock ta en dusch. Egentligen vill jag ta bort lakanen också och tvätta dem, men sambon ligger fortfarande och sover >.<
 
Happ, hepp. Jag tar väl och läser en bit till innan det är dags att röra sig mot Skara!
 
Puss på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback