Glapp

Då var man tillbaka i Skövde igen efter 8 nätter på en hård bäddsoffa. Kom hem halv tre, åt sushi och sett ett avsnitt en ängels tålamod, legat i sängen en stund, packat upp, varit i stallet en sväng och nu är jag hemma igen och har sett avsnitt tre av Skärgårdsdoktorn. Så lustigt att jag i torsdags för en vecka sen gick och tänkte på det och önskade att det skulle börja visas på tv igen, och så gjorde det det, dagen efter! Hur spooky är inte det? Har ni inte sett det tidigare så rekommenderar jag det. Massor av mysig skärgård! Finns på svtplay.se.
 
Nu håller jag på att diska nya servisen som jag fick i examenspresent av svärfamiljen, då svärmor tycker att Kimmys tallrikar är så läbbiga att äta på :P Sen ska jag la fortsätta röja lite här. Funderar på att dra igång Cirkeln på datorn och lyssna från början. Den 15:e november kommer Nyckeln, den sista delen i triologin! :D
 
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback