Hunger

Mer hungrig! Gjorde lite macka föut, men jag känner att jag måste hitta på något mer. Sen ska jag ta och gå och lägga mig. De pratar om fobier på Karlavagnen, lite roligt. Men det var ekot typ hela bilresan och jag hade ingen lust att hänga kvar i bilen bara för att lyssna klart på samtalet. Får väl lyssna de sista 45 minuterna innan midnatt när jag går och lägger mig.
 
Imorrn måste jag ringa och boka tid för provuppsättning av håret! Woopwoop!
 
Den här veckan är det förresten Sthlm Pride! Veckan till ära har jag min pin med en regnbågstass. Den är egentligen lite väl stor i min smak, men men. Hade ju varit roligare att vara i reception eller på pol och ha den, men jag hittar ju ut dit lite då och då ändå.
 
Näe nu får ni sussa så sött! Puss o kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg tass! Var hittar man en sån??

Svar: Zazzle! http://www.zazzle.com/gay_pride_t_shirt_button-145299983423463462Har en svart med en häst också :)
http://www.zazzle.com/gay_pride_rainbow_stripe_horse_pinback_button-145697562484457264
Hector

2013-07-30 @ 10:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback