Härlig helg!

I fredags efter jobbet åkte vi till Göteborg och träffade Patric och Anna. Vi blev bjudna på god middag, drack gott, lyssnade på musik och snackade skit. Sen tog vi en kvällsrunda i hamnen och satte oss en stund och pratade vid vattnet, så himla skönt! Det har varit så varmt och klibbigt, men ute var det svalt och skönt.
Dagen efter åt vi en smarrig helgfrukost, sådär som man typ aldrig dukar fram annars. Vi velade lite mellan att gå på museum eller på bio, men det blev bio och vi såg Now you see me. Den var riktigt bra, men jag såg idag på Instagram att Sandie och Em hade varit på Naturhistoriska dit vi hade tänkt åka, och tänkte att faan också, jag hade ju kunnat springa på dem där ju! Rackarns <3
På morgonen innan vi steg upp åskade och mullrade det konstant i säkert en två timmar, helt sannslöst. Men det slutade ju tillslut... Tack P och A för ett trevligt Göteborgsbesök! Det får vi göra om! :D
 
Därefter åkte vi till Thn och hade ytterligare en trevlig kväll med lite annat folk. Vi grillade, spelade pictionary, sjöng singstar och tog ett sent kvällsdopp i sjön. Härligt!
 
Nu är vi hemma i Skövde igen och det är alldeles gråmulet... Ska jobba heeeela nästa vecka, blää. Har vispat ihop lite pannkakssmet och köpt en soppa, tänkte att det får bli lite sen torsdagsmat såhär på en söndag. Ska se om jag kan få titta på senaste Skärgårdsdoktorn eller om Kimmy använder bägge skärmar till att spela...
 
Och vet ni vad? Om två månader är jag en gift kvinna! OHMIGOD. Det måste vara minst en biljon-triljon vuxenpoäng! Tur att jag drar bort ett par stycken genom att använda såna uttryck. xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback