Färgklickar

Mitt hår har vita prickar av kontrastmedel, en vätska innehållande bl.a. barium, som gör att man med hjälp av röntgen kan se eventuella främmande föremål eller annat i mag-tarmsystemet. I stallet verkade jag och skrubbade Kurts hovar med Jodopax - därför är min högra hand gul nu, hade inga handskar.
 
Bara så ni vet! :)
 
Älskling är och jobbar, och jag har tryckt i mig en margarita med extra ost och bea framför tvn. Nyttigt? Knappast. Gott? Som fan. Men nu är jag mätt! Hade tänkt se på Skärgårdsdoktorn, för jag var övertygad att det började 21.00, att det åtminstonde gjorde det förra veckan. Det gjorde det tydligen inte alls. Förrförra fredagen gjorde det däremot det. Förvirrande? Ja. Så nu får jag kolla på svtplay igen. Blää. Jaja, skit samma.
 
Imorgon ska jag åka till Götene där det är nationella tävlingar i körning! :) Åker förbi Axvall först där det är marknad, så får jag samåka med en stallkompis. Nu ska jag jäsa lite till medan jag lyssnar på lite musik.
 
Oh, förresten! Idag kom mitt examensbevis! :D Det är även faxat idag till SJV, innebär det att någon tagit sig hit personligen för att lägga det i vår brevlåda? Eller har de skrivit det i förväg? Skit samma, jag borde få legget tills nästa vecka! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback