Recept!

Fångade upp ett recept på morotskaka från Johannaa - hennes blogg hittar ni under mina länkar. Var sugen på det här om dagen faktiskt, så det var ju bra. Skrev ner det på en gång i min fina receptbok^^
 
Igår var jag ute på stan en sväng och letade fina papper och scrapbookingprylar att pyssla med. Det blev en kalender på akademibokhandeln (måste börja få lite koll på mitt liv - när förväntas man dyka upp var egentligen?), men inga fina papper eller snören eller klistermärken eller pennor eller nånting! Så jävla tråkigt... Slöjddetaljer är ju typ den enda braiga affären i Skara som jag kan sakna här i Skövde (om man bortser från allt kul i Stockholm eller Göteborg). Så det får bli en repa förbi där någon annan dag när man har tid, alternativt när jag åker upp i februari.
 
Jag borde fundera ut något att äta till frukost. Lunch. Brunch? Mat. Sen ska jag fixa med förberedelser av mat inför ikväll, men det tar väl inte så lång tid. Vad ska man göra egentligen? Det är jättefint väder ute! Eller förresten, det var inser jag nu när jag lyfter blicken. Nu har det dragit in gråa saker över berget. Men kanske att man ger sig ut och går en sväng ändå. När älskling vaknat, om man behagar följa med.
 
Och så kanske något att fästa blicken vid under tiden. Idéer någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback