2013

Jag funderade på om jag skulle nämna lite grejer som hänt under 2012 som en sammanfattning, men jag kom fram till att jag egentligen inte har något särskilt att berätta. Eller alltså, självklart har det hänt en hel del viktiga saker; jag har flyttat ihop och förlovat mig med världens finaste kille, jag har flyttat ner hästen, jag har jobbat och haft praktik och lärt mig massor om mitt framtida jobb, jag har varit en sväng till Malta...
 
Okej nu blev det en liten sammanfattning trots allt. Men det känns som om allt är en sammanflätad massa, och förutom de sakerna, så har det egentligen inte hänt något. Men rätta mig gärna om jag har fel, ni har ju trots allt följt mig ett tag :)
 
Idag har jag sett sista Batmanfilmen - The Dark Knight Rises. Den var awesome! Fast jag tycker nog att the Joker var coolare än Bane. Kanske för att Heath Ledger var en av mina manliga favoritskådisar innan han dog, kanske för att jag gillar freaks.
 
På nyår var vi i Trollhättan och firade på en trevlig fest med trevligt folk där jag inte direkt kände någon, men det var Malins, Linus och Kimmys kompisar som jag träffat de flesta någon gång tidigare, så det var himla trevligt. Det bjöds på god trerätters och jag blev särbehandlad med quornfilé till varmrätten och glass istället för pannacotta - härligt! :D Det är omtänksamhet, när man kommer som sent anmäld istället för någon annan, och typ verkade vara den enda vegeterianen. Den enda i alla fall som inte bortser från gelatin som om det inte vore köttprodukter...
God mat, dricka och roliga lekar senare, var dansgolvet öppet och kriget mellan hårdrock och dance/house var igång! Skönt när man egentligen fixar både och, även om man kanske föredrar det ena över det andra. Vid tolvslaget klev vi alla ut på verandan till lokalen och såg ut över fotbollsplanen och såg fyverkerierna smälla längs hela "horisonten". Härligt! :D
 
Hoppas alla hade ett trevligt nyårsfirande, att alla hade ett bra 2013 och att alla får ett grymt 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback