Perkele

Det smakar apa i min mun... Det är nog dags att ta och borsta tänderna tror jag. Jahapp, då har man haft feber hela natten till igår, och dagen igår. Legat på soffan och halvsovit framför tvn. Idag känns det *pepparpeppar* bättre. Halsen är inte jättetrevlig men jag känner mig inte febrig i alla fall. Men jag har jätteont i örat, i min industrial. Får göra ett våtvarmt omslag och se om det blir lite bättre.
 
Idag skulle Madde ha kommit hit och vi skulle dricka Asti och snackat skit och bläddra i min bröllopstidning som mamma hade med sig förra helgen. Hon kommer hit efter hon har varit i stallet och hämtar sina kigurumis och ska beställa sushi :P
 
Jag är snorig. BLÄÄ. Jag vet inte vad jag ska göra... Det är ALLTID jättevackert väder ute när man är sjuk och inte kan gå ut. Så jävla orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback