Fylld av kärlek

Idag har jag och älskling varit ute och ridit tillsammans <3 Madde åkte hem imorse så jag passar som sagt Flisan i en vecka. Jag fick rida henne och Kimmy red på Kurt. HERREGUUUD vad halvblod är smala! Jag skulle lika gärna kunna sitta på en cykel känns det som! Och halsen är milslång och smal, ingen man att hålla i, och när man vill klappa om hästen så måste man liksom sträcka sig jättelångt fram för det känns som om det skulle vara obehagligt att bli klappad sådär direkt på bogen x3 Annat är det med mitt fläskberg till häst <3 Finaste Kurtan jag älskar dig!
 
Nu har jag ätit ICA's egna plättar och sitter försjunken i Flyleaf - det är bra musik! Hade velat se Gladiatorerna eller nåt annat fredagsmys på TV men det går inte att se live på tv4play så jag fixar en film istället.
 
Usch vad varm jag är - måste ta av mig understället känner jag.
 
Hörrni, jag har inget mer att säga idag. Hoppas ni har en awesome fredag och helg! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback