Återupplivning

Försöker mig på att bli frisk och har varit ute på en lugn promenad och andats frisk luft och fått liite solljus. Börjar bli rätt irriterad på att vara sjuk, det var ju liksom inte så länge sen sist. Kimmy har haft feber ett antal dagar innan jag blev dålig, men jag har *pepparpeppar* bara haft feber ett dygn och nu är det mest snorigt, lite hostigt och tungt i huvudet. BLÄ. Vill ut och rida, och hade velat ha en tjejkväll med Madde igår, men det var bäst att låta bli och krya på sig istället. Ska dricka massor av saft och Proviva idag och hoppas på att det ger sig snart!
 
Jag borde börja skriva på hemtentan också, kanske kan göra det imorrn? Eller... Fan. Borde väl börja med det idag. I alla fall leta artiklar som styrker eller avfärdar mina valda påståenden ur en annan artikel.
 
Usch. Sluta sörpla. Sörplande och smaskande och bitande i bestick. Vidrigaste som finns. Lite hyffs tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback