Kesella citrus

Nu har jag jobbat kväll fyra dagar i rad. Jag ska jobba fyra dagar till innan jag får vara ledig. Visserligen inte kväll i helgen, men ändå. Måste åka förbi stallet imorrn och se till hästen <3
 
Mötte min granne när jag skulle upp i hissen. Han och hans familj har en jättegullig liten tax, har hälsat på dem några gånger. Nu pratade vi en liten stund och jag kände egentligen att jag bara ville åka upp och lägga mig i sängen. Men han frågade lite om hur länge jag hade jobbat och om jag skulle vara ledig nästa vecka när jag sa att jag jobbar även nu i helgen. Så jag sa att jag är ledig på tisdag, och jag troooor att han kanske frågade om vi skulle ta en fika. Inte helt säker. Vet inte heller om han menade att han bjuder in på fika hemma hos dem? Får väl undersökas vidare, men jag har bokat provuppsättning av håret vid 10, och ska mäta för klänningen vid 17, så nånstans däremellan kanske. Vore ju lite roligt faktiskt :) Även om jag inte alltid förstår vad han säger, så är han väldigt trevlig och gullig. Jag tror att han och hans fru/sambo whatever, är spanjorer eller latinamerikaner. Oj det var så länge sen jag pluggade spanska i högstadiet. Jag förstår lite talat, och en del skriftligt. Tala själv gör jag inte längre. Lite tråkigt iofs, men men...
 
Nu ska jag sova. G'natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback