Automatic

För två år sen var jag på Metaltown i Göteborg, då spelade Amaranthe på en lite mindre scen. Jag tyckte de var rätt bra, men har hittat tillbaka till dem igen nu och de har även släppt en ny platta nyligen. Så jag har snöat in lite där, det är bra metal, även om deras musikvideor är rätt larviga. De ser hemmafilmade ut, och det är alldeles för ryckigt, man hinner aldrig fästa blicken vid något, och man tror att det ska vara någon slags handling men man fattar aldrig den heller. Men, musiken gillar jag trots allt.
 
Den här videon är från en spelning i Ryssland, med världens coolaste lilla metalfan, sådär tuffa ska mina barn också vara! Videon hittar ni här.
 
Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på Karlavagnen eller nåt. Näe det ska jag inte alls det, det är lördag, hah! Får väl bli Cirkeln då ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback