Grattis!

Ett stort grattis till Sandra och Patrick som fått sin lille bebis idag! Lycka till, stora kramar till er alla!
 
Lite tufft att dimpa ner på inte bara den trevliga vårdagen Valborgsmässoafton, men även HM Konungens födelsedag - grattis till HM också på 67-årsdagen!
 
Sen vill jag gratta mig själv för att ha gjort ett fantastiskt arbete idag! En och en halvtimmes möte med handledaren senare är det allra mesta utrett och glasklart, ska bara göra lite smågrejer på bibblan och fixa bilder. 10020 ord har jag nu, och räknar man bort rubrikerna så är ju det löst. Så jävla skönt! Bilderna får dock bli ett projekt till imorgon, sen är det dags att sätta igång med powerpointpresentationen också innan jag måste läsa Lollo's och min respondents arbete.
 
Idag är livet gött. Ikväll blir det Valborgsmässofirande vid Aspö gård, som en liten mysig Svenssonfamilj, fast utan barn. Vad spelar det för roll? I love it! Why? For the glory of Satan of course ;) Ha en trevlig Valborg era smådjävlar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback