26 år senare...

Kan jag inte göra många uttalanden om hur det känns, eftersom att det inte är jag som fyller år, utan min fina pojkvän. Lyckan blev ganska stor när det visade sig att han hade föreläsningar idag mellan 8:15-15:00 och därmed gav min tillfälle att baka hallonstubbe och städa upp här hemma :) Tyvärr blev inte marängen särskilt bra. Den hade potential till en början, men hade behövt ättika i för den blev alldeles platt och tråkigt, då det tog hundra år innan den stelnade. Och så fick den en sån vacker gyllenbrun färg som man vill ha på en sockerkaka, inte en vit och fin maräng. Och så blev jag besviken över att min sprits inte hade något bra munstycke, så jag kommer att skära till en större öppning i en av dem, vilket jag kom på senare.
 
En tur till Plantage innebar ett helt gäng vackra penséer i olika färg och storlek, en säck U-jord och växtnäring. Så nu är balkongen riktigt fin och man blir sugen på att gå ut och sätta sig där, om det inte vore så att det blåste så mycket :/
 
Jag ska ta och göra pizzabullar senare, vilket jag tror att jag lagt ut bilder på sommaren 2011 om jag inte missminner mig, om någon är nyfiken. Om nom! Perfekta picnickmaten! Rackarns, kanske borde ha köpt en vitkål igår så man kunde gjort egen pizzasallad. Undrar om jag inte ska gå ner till lilla ICA och köpa det.
 
Sen har jag lust att röja upp lite på vinden och slänga upp ett gäng grejer. Men det får kanske vänta tills imorrn efter stallet. Nu ska jag se om jag fått någon feedback på exjobbet, måste ta tag i att strippa ner det. Men först - räkna om antal ord!
 
Herrå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback