Williams Lista

Idag har jag checkat schemat med Åsa och det känns mycket bättre såhär efteråt. Dagen i allmänhet har varit helt okej. Imorgon är det onsdag igen och Bonde. Jag har väl redan sagt det igår tror jag. Halva veckan har gått då, så då är det ju typ... fem veckor kvar.
 
Jag och lillasyster var ute på promenad i Skogis, mysigt :) Sen gick vi till Hemköp och på vägen när vi pratar om allt mellan himmel och jord kom vi på att jo men vi vill nog till Tom Tits och kolla in utställningen där. Linnéa var där i somras med sommarjobbet, men kunde helt klart tänka sig att åka dit igen, så vi ringde pappa och frågade om han tyckte att det var en bra idé - vilket han gjorde. Så vi åker dit i helgen helt enkelt :D
 
Om du kollar in YouTube - klicka förbi Lillabloggen om du inte redan gjort det. Det är en kille som vloggar, som jag personligen tycker är jävligt rolig, men det är en speciell sorts humor som man antingen älskar eller hatar. Han har fått göra en serie med Svt som sänds på svtplay, gå in och kolla! :) Första avsnittet släpptes i söndags, och är typ 8.5 minuter långt, så inte så långt. Däremot kanske man ska ha sett ett par av hans tidigare filmer på YouTube för att fatta det roliga i att han äter potatisbullar till exempel.
 
Nu ska jag ta en dusch och göra kväll!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback