Låt Napalmen Regna Ner

Idag är det torsdag, och jag ska gå 14.30-22.30. Eftersom att jag imorgon (äntligen!!) ska få åka ner till älsklingen så bestämde jag mig för att fråga moster om jag får sova hos henne. Det gick så bra sa hon, så nu sitter jag här och har bäddat undan mina lakan, då madrasserna kommer lånas under helgen. Mormors man fyller 80 år - grattis säger jag, men jag tänker åka hem ändå faktiskt.
Imorgon har jag dock ingen aning om vilka tider jag ska gå, måste höra med Åsa idag om hur hon har tänkt, själv tror jag att hon är ledig nämligen... Vi får se hur det blir.
 
Jag passar just nu på att ladda min mp3 så batteriet räcker för tågresan ner och upp igen, har packat ryggsäcken. Tänkte inte ta med mig så mycket saker, blir bara jobbigt. Den här helgen ska vi åka en snabbis till Trollhättan och byta tillbaka bilen, och sen bara vara hemma och ha det mysigt. Om två helger till ska jag ner nästa gång, och då ska vi troligen ner till Trollhättan igen faktiskt, Kimmys syrra fyller år så vi tänkte hälsa på och fira lite. Efter det är det två helger till nästa gång, och då kommer älsklingen min upp med bilen och så fyller vi den med alla mina saker minus lite kläder för två veckor, och efter det är det dags att flytta ner! Det innebär att efter den här helgen ska jag bara hem på "besök" två gånger till innan jag får flytta! :D Längtar hem till mitt hjärta <3
 
Igår var det Bonde Söker Fru, avsnitt två - det missade ni väl inte? Och igår var jag sådär förutspående igen. När bönderna stod innanför dörrarna och väntade på att få komma ut och träffa sina tjejer så funderade jag över - får de veta i förväg var deras tjejer står? Eller hur vet dem liksom? Känner de verkligen igen dem från bilderna i breven? Och självklart - för första gången vad jag kan minnas i Bonde Söker Frus historia, så tittar en bonde fel på vilka som är hans tjejer. Så jävla läskigt - och pinsamt! Jag skulle skämts som fan! Men jag skulle nog ha kört på att kolla upp vilket av fotografierna som föreställde mig, och sen försöka känna igen brevskrivarna xD
 
Jahapp, om man skulle börja fundera lite smått över vad man ska hitta på till lunch? Och kanske göra någon matlåda? Förresten, kolla in denna länk till en massa roliga tecknade kortfilmer om en katt som en skolkompis lade upp på fb! Klockrena!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback