Fabulous?

Ibland funderar jag över om jag borde länka grejer från min blogg på fejjan eller på nåt annat ställe för att se om det är någon mer som kanske får lust att kika in här då och då. Men samtidigt så tänker jag att jag skriver vissa saker här som alla kanske antingen inte borde, klarar eller begriper att läsa, och undviker att sprida min blogg, åtminstone på Facebook. Det är ju dessutom inte för någon annans skull som jag skriver här, utan för min egen. Om det är underhållande för er, så är det en bonus.
 
Själv följer jag inte alls många bloggar, bara tre stycken, och sen är det två andra som jag kikar in på ibland men inte följer då det skrivs samma saker dag ut och dag in om typ blöjbyten och svenska hollywoodfruar. Jag lovar att göra mitt allra bästa att inte skriva om sådant varje dag när jag är hemma och mammaledig i framtiden. Och jag kan helt och hållet lova att jag inte ska kolla på svenska hollywoodfruar.
 
Idag har varit ännu en rätt tråkig dag, inte särskilt mycket hände. Endast två veterinärer på plats, och vi var typ jättemånga sköterskor, så vi gick bara omkring och letade efter någonting att göra. Till slut gav jag upp och gick faktiskt hem en och en halv timme tidigare...
 
Här hemma hos mamma har jag tänt typ alla värmeljus som jag kan hitta, och sitter nu framför tvn, gör ingenting särskilt och väntar på att Bonde ska börja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback