1,000,000 Lightyears

Fredag! Ikväll är det slappa som gäller! Syster beställer onlinepizza, och mamma och Mats har handlat så det finns läsk. Ska vara onyttig och kolla på tv. Imorgon åker jag ut till Värmdö och beroende på väder så drar vi förhoppningsvis ut en vända och rider lite :) Vi red förra helgen och Kurt var så duktig och hoppade över diken som han inte hoppat över tidigare, han tar kortare och kortare tid på sig för varje gång att fundera över om han vågar eller inte :) Så duktig <3
 
Min fina, älskade pojkvän har suttit uppe hela natten för att vända på dygnet för att jobba natt i helgen. Han har lekt i photoshop och fixat med en bloggdesign till mig, väldigt bra gjord. Bakgrunden ärjävligt proffsig - designad på något vis så att den liksom passar ihop i x- och yled. Jättefin :) I like it <3 Han ska bara lösa det med brödtexten så att den inte smälter in för mycket i bakgrunden, så slänger vi upp den inom kort!
 
Nu har jag suttit här hur länge som helst bara för att jag pratar i telefon samtidigt. Inte okej.
 
Puss och Kram, Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback