Update!

Woop!
 
I fredags fyllde jag hela 22 år och firade det hela med att ta avsked från praktikplatsen och efter dagens slut bege mig mot Centralstationen och tåget som skulle ta mig till Skövde som jag numera kan kalla min hemstad!
Älskling hade köpt sushi och bakat en jättefin tårta! Och presenter hade jag köpt också, herregud så bortskämd jag kände mig! Tårtan hade han bakat helt från grunden med sockerkaksbotten, och istället för vaniljkräm som jag inte är jätteförtjust i, så har han stått och kokat päron och hittat på en slags pärongegga att ha mellan lagren, tillsammans med jordgubbssylt och after eight-vispgrädde. Den var dekorerad med blå marsipan, med en gräsrand runt om, ett rött och ett gult lönnlöv, hattifnattar, ett sigill med bokstaven H, och en banner med mitt namn och 22 under. MUMS! Det finns en hel del kvar, så om någon befinner sig i Skaraborgstrakten så är ni hjärtligt välkomna förbi på tårtfika när som helst i veckan :D
 
Igår tänkte vi åka till Slöjddetaljer och köpa pyssel, men det var minsann stängt pga All Helgona. Ah men tack för det. Så vi gjorde inget särskilt igår på dagen, men på kvällen var vi och såg JB Skyfall, den var riktigt bra faktiskt! Se den!
 
Idag har vi... varit och handlat. Ska gå ner och tvätta om två timmar, och laga lite mat. Har börjat skriva på projektuppgiften också, men har ju typ hela veckan på mig. Ska iofs kolla upp vad det var för redovisningsuppgift, och sen ska jag sammanställa kursutvärderingen också. Måste fråga Jennie hur det där funkar...
 
Nu får ni allt ha det bra! Ska börja uppdatera mer regelbundet nu när jag flyttat hem :)
 
Puss och Nafs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback